martes, 25 de octubre de 2011

Josetxu Rodriguez Deiako webgunearen arduradunak hitzaldia eman du egunkari digitalen inguruan

Sara MATSUTANI

Josetxu Rodriguez Deiako webgunearen arduraduna Leioako Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatera hurbildu da bertako ikasleei hitzaldia ematera. Plataforma digitalen inguruan jardun da eta hauek dituzten ezaugarriak azpimarratu ditu.


Hitzaldian azaldu dituen gauzen artean berehalakotasuna egunkari digital batek duen ezaugarri garrantzitsuenetariko bat dela azpimarratu du Josetxu Rodriguezek. Hau lortzeko lortzeko urtean 365 egun eta egunean 24 orduz lanean jardun behar dela esan du. Egunkari digital baten helburua ahalik eta bisita gehien jasotzea dela adierazi du horrela irakurriena izatera heltzeko eta honi Ikea efektua deitu dio. Hau da, “erabiltzailea zure web orrialdean galtzean datza. Ikea efektua: sartzea eta ez jakitea nondik irten”. Irakurrienak izatera heltzeko “Meneame” bezalako plataformen garrantzia azpimarratu du eta Deia.com-en kasuan irakurleen %60a Google-etik sartzen dela  ere adierazi du.

No hay comentarios:

Publicar un comentario